torsdag 28 augusti 2008

Kol & Kox

Hejsan allihopa!!!
förlåt igen för att jag inte skrivit.. men det är så mycket att göra just nu..!jag har börjat skolan och i onsdags hade vi vår första serverings lektiopn för året!! :D det är riktigt roligt.. jag har varit hovmästare i två dagar nu.. det är min favorit och vara i baren förstås.. men det kanske är för att det är det jag vill göra när jag slutar! idag efter skolan så åkte jag in till stan.. jag skulle på en arbetsintervju som min serveringslärare fixade åt mig för jag behöver verkligen ett jobb nu.. det gick jätte bra! det värkade som att han gillade mig. jag ska dit nästa fredag och lördag för provjobb och se om det är roligt.. men det bryr jag mig inte så mycket om just nu för jag behöver bara pengar så jag struntar i vad det är för jobb och om det är roligt eller inte.. Kol & Kox heter restaurangen och den ligger på olofsgatan! är en italiensk liten restaurang.. verkar ganska mysig!
nu ska jag plugga lite!
puss och kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter