tisdag 23 september 2008

Godmorgon!


Godmorgon allihopa! Förlåt förlåt förlåt för att jag inte skrivit på länge! har haft så otroligt mycket att göra.. Jag har jätte mycket plugg i skolan och så har jag börjat ett nytt jobb. på Restaurang Kol & Kox inne på olofsgatan vid hötogret! Jag och en kompis har hand om våran student skiva och vi var och kollade in stället igår! Vi har anlitat studentmäklarna och dom visade runt oss på nattklubben Fellows där vi ska ha våran skiva! Det är jätte fint och stort så vi kommer nog få plats med alla!

Jag övningskörde också igår. första gången på två veckor.. Men det gick bra iallafall! ska köra igen på torsdag! Jag ska upp klockan halv sex för att jag ska köra klockan sju till halv nio! bokade den tiden för att jag tänkte att jag började klockan nio i skolan. men kom på sen efteråt att vi har kvällsöppet på skolan då så jag börjar inte förens klockan två.. försökte boka om men det gick inte..

nej nu ska jag gå och fixa mig för skolan och packa träningsväskan. jag börjar om 50 min! :D det är riktigt skönt att man bor nära skolan!

Puss och kram! Jag lovar att skriva oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter