måndag 11 augusti 2008

helt vanlig söndag!

Hejsan!
Har gjort absolutley nothing idag!!! gick en promenad men min mamma en timmen men annars har jag inte gjort ett dugg.. bara legat och kollat på tvn helqw dagen! igår var jag och fixade mina naglar.., satte på akrylnaglar! det blev jättefint men det har sitt pris! 700 kr blev det..! hr inte heller vant mig att skriva med dom så det är ganska mycket omskrivningar..
var också igår och lämnade in min telefon på lagning.. får den inte förens om tre veckor!!! hur ska jag klara mig! fick en trisst telefon av dom att ha undertiden. som tur är så är det en sån telefon jag hade förut så vet hur den fungerar..! men kommer inte kunna skicka in bilder som jag gjort tidigare från telefonen..

Jag är så kär i mina nya skor! kollar på dom hela tiden! vill nästan inte använda dom för är rädd att dom ska gå sönder.. går mest runt i dom hemma. haha mamma tycker jag är hur töntig som helst!!! funderar på om jag kanske ska ha dom på personalmiddagen på jobbet imorgon. men dom kanske är lite för fina för det..

som sagt ska på personalnmiddag med jobbet! det ska bli lite roligt faktist.. vi är ett riktigt kul gäng som jobbar.. skämtar om allt m.m så kommer väl bli utslängda efter ett par glas vin haha!! för att bli för högljudda!

har jag sagt att jag har världens underbaraste vän? Han är hur snäll som helst! kan prata om allt med honom.. kan inte ens göra det med tjejkompisarna. förutom en då! haha.. min lilla prinsessa!
hon ringde idag och bara " hjälp jag är i danderyd och hittar inte här ifrån!" jag sa bara " vad fan gör du där när du bor på andra sidan stan?" då hon svarade att hon skulle ta en taxi hem men han hittade tydligen inte så han släppte av henne där. tur för mig att jag halft bott i täby sån brukade vara där så jag fick guida henne där ifrån!

nej nu ska jag återgå till min säng! måste komma på vad jag ska ha på mig imorgon också!

Puss och kram!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter