tisdag 5 augusti 2008

Trist dag!



Jag har nog aldrig, i hela mitt liv haft såhär tråkigt som jag haft idag!. det bara regnar och regnar och blåser. Vad gör man ute på en ö då? sist jagvar här så var det 30 grader varmt och sol. var på stranden hela dagarna och hade det jätte skönt. och nu.. nu kan man inte ens gå ut genom dörren för att det är sånt skit väder. det som är konstigt dock. det är att även fasst det öser ner regn och blåser så har jag som ett konstigt sug att gå ut iallafall. men jag kan inte för allt jg tog med mig är shorts och klänningar och flippflopps. det är inte direkt någon man går ut i regnväder med.




Tror jag åker hem imorgon. ska ändå åka hem på torsdagmorgon. då kan jag lika gärna åka imorgon kväll! och på fredag är det GO08 festen i stockholm! får se om man ska på den. dom flesta kompisar har annat inbokat.. + att min mamma kommer hem efter två månader i Kanada! ska bli riktigt kul att träffa henne igen! :D




Det ända jag gjort idag är att kollat på nästan alla SATC avsnitt med katten... Sånt liv som dom tjejerna lever önskar jag att jag hade.. gå ut med sånadär outfitts i sthlm och du blir klassad som brat, eller som konstig..Vi är tydligen inte ett sånt land där man kan ha sånna kläder. jag hatar det! skönt att man ska flytta utomlands så fort gymnasiet är över!
Faktist! jag har fixat mina naglar idag! vem behöver betala 600 spän för att någon ska göra det när man lika gärna kan göra dom fina hemma! Jag hittade såna där "klistermärken" på kiks till naglarna som jag bara var tvungen att testa. så jag målade först naglarna i en ljuslila färg, klistrade på ett märke med vita blommor och sen tog ell lager genomskinligt lack uppepå! hur snyggt som helst!!! alla frågar var jag gjore dom någonstans! är jätte nöjd!!


Nej nu har jag tråkat ut er nog för dag! Vi ses imorgon!
Puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter