tisdag 5 augusti 2008

Välkommen!

Hej allihopa!

välkommen till min blogg. här kommer jag skriva om vad som händer i mitt liv och lite mer.. har flyttat från en annan blogg som jag inte var nöjd med, så jag hoppas att den här är bättre!

Jag är en 18 årig tjej som börjar till hösten i trean på gymnasiet. jag går hotell och restaurang linjen! min framtids drömm är att starta egen restaurang. efter gymnasiet ska jag plugga barunskap och det ska bli jätte roligt.!
det är nu två veckor kvar ungefär tills jag börgar skolan igen. just nu är jag hos min pappa ute på en ö i stockholms skärgård och tar det lungt. der regnar som in i helvete här så jag är ganska uttråkad. har kollat på tv hela morgonen med katten! hur kul är det på en skala!!
blir det inte bättre väder snart funderar jag på att åka hem igen.

Näe nu ska jag se om jag kan styla upp den här bloggen lite grann! ha det bra!

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter