torsdag 7 augusti 2008

Godmorgon!

Godmorgon allihopa! en nu dag i en vanlig tjejs liv! jag vaknade runt halv tolv. åt frukost kollade på tv.. duschat och klätt på mig. och nu sitter jag här.. hade tänkt att gå till centrum idag och shoppa. men det går inte för det ös regnar.. och då när jag kommer upp till centrum så skulle jag vara dyblöt och då är det inte så roligt att gå runt där helt dyngsur och kall.. så får stanna hemma ist. ska städa klart i lägenheten inför att min mamma kommer hem imorgon! :D:D :D ska bli kul att se henne. har inte träffat henne på två månader nu!

som sagt. jag får väl sätta igång nu om det ska bli någonting gjort.. tänk vad man slösar tid genom att sova hela morgonen.. får börja gå upp tidigare på morgonen.. klockan är redan 20 över två!!!!

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter