fredag 15 augusti 2008

ohjälpsamma människor!

okej då var det såhär. igår så var jag påväg till min pojkvän och det är väldigt långt till honom så ringer alltid någon att prata med undertiden.. så sitter jag alltså därn på tunnelbanan och pratar med en kompis i telefonen och helt plötsligt så kommer en fylletant och tar min telefon från mig!!! ni tror säkert inte på mig men det är sant! efter ca 5 minuters skrikande på henne kan jag äntligen ta telefonen från henne och gå där ifrån..

en hemsk upplevelse. men det som var värst är alla övriga.. det var många människor på tunnelbanan då och inte en enda hjälpte mig dom bara satt där och glodde! det får mig bara att hata svenskar ännu mera!!!

ååh jag är så jävla sur alltså!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter