torsdag 19 januari 2012

Sova sova sova...

Vet ni vad jag har gjort idag!! Jag har sovit! Magnus var hemma med Robin som varit magsjuk så han får inte gå till skolan. Så Jag, Mange, Robin och katterna har legat i soffan hela dagen, och pendlat mellan att sova och se på Astrid Lindgren filmer, som Bröderna Lejonhjärta och Pippi på de sju haven. Igår såg vi Pippi på rymmen so gick på tv ;) hehe Men det var skönt.. Har en förkylning i kroppen som vägrar bryta ut ordentligt. Är trött och täppt i näsan. 

Blev Tacos till middag. Så gott säger jag bara! Spec när man blandar köttfärsen med grönsaker och cream fraiche och bara geggar ihop det! Mums! ( Ja, jag vet att jag är skum) =P Spenderat kvällen i soffan och busat med katterna! Köper dyra leksaker till dom med jämna mellanrum, men duger de? Nej då tar vi sugrör som kostar 10 kr för 250 st! hehe Ska sluta  köpa råttor till dom som de bara lägger ifrån sig i nån vrå. 

Imorgon är det jobb igen =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter