onsdag 11 januari 2012

Check!





Nu är julen äntligen nedpackad! Tog BARA två veckor haha!!! Nu ska det bara ner i förrådet så man slipper se det haha! ;) Då ska jag ta och rensa badrumsskåpet ;) Min checklista är snart klar haha!


  • Tvätta - Check!
  • Plocka undan Julen - Check!
  • Byta gardiner - Nästan Check! Då jag måste hitta några gardinstänger, Såna där små när man vill ha flera panellängder ;-) Vet att jag har sett dom någonstans =P
  • Laga mat - Nästan Check! Grytan står på spisen! ;-) Första gången jag gör köttgryta så det ska bli spännande :-) Man tar vad man har haha! 
  • Damsuga
  • Diska - Check!


Såhär ser jag ut idag, H&M Från topp till tå. Ja, jag vet att det är dålig bild. Har en dålig mobil kamera =P





XX
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter