fredag 6 januari 2012

Härliga dagar....

Var fullt upp igår må jag säga.  Först upp klockan 5 för att jobba frukosten på jobbet, sen bar det av hem, skulle fira Jonatan som fyller år på söndag. Men han är hos sin mamma då så vi firade igår. Hem och skulle städa, men blev en powernap på två timmar istället, haha. Blev sen stress städning och bakning, men det blev så fint hemma. Sen kom hela släkten över på Magnus sida, och det blev fika på hög nivå. Härligt!

Idag då, har det inte hänt så mycket, Sovit länge, då jag ska jobba natt idag, åkt och fikat hos Magnus föräldrar, handlat och nu hålls det på med mat. Korvstråganoff! Mums, tänkte hinna äta innan jag sticker.

I veckan ska jag nog äntligen sparka mig i baken och faktiskt plocka ner julprylarna, Har tröttnat ordentligt på dom nu!





XX
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter