måndag 9 januari 2012

Lista


Inget annat för mig just nu hahahah!!! 

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Magnus
3. Hur lång är du? 176 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The next three days, som jag och älsklingen såg igår
5. Vem ringde du senast? Magnus
6. Vem ringde dig senast? Magnus
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 073******** har försökt att nå dig kl 10,36.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I mellandagarna efter jul
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 11
13. Vilken är din favoritjulsång? My Grown up Christmas list
14. Vilken är din favoritplats? Damatria Beach på Karpathos

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, Det har jag ingen aning om :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min pojkvän
19. Hur stor är din säng? STOR♥
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar Dell
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har en, Marwin har en och Magnus har en, så tre kuddar :)
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Stockholm och nu Sala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, pratar hela tiden
27. Vilken är din favoritglass? Choklad!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt med choklad


29. Tycker du om kinamat? Japp. Mums!
30. Tycker du om kaffe? Klarar mig inte utan kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe!!
32. Sover du på någon särskild sida? Ska sova på vänster sida, men Magnus har andra åsikter om det  ;)
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns!♥
35. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte ;-/
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Absolut! 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Räknas ambulanshellikopter?
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Ja det gör jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Navy CIS
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm har kul med många! Hade en kompis förut jag skrattade väldigt mycket med. Sen har jag min pojkvän han får mig alltid att skratta.
46. Sover du med gosedjur? Nej jag har ju Marwin och Theodor
47. Vad har du för ringsignal? Vanlig ringsingnal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror inte det
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Julgransmattan, som ska åka bort idag
50. Flirtar du mycket? Nej är inte så bra på det
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej!?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Körkortsteori
54. Läser du någon dagstidning? Nej 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Minns inte.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev på julklapparna haha!!
59. När var du i kyrkan senast? Minns tyvärr inte.. :( Några år sen.
60. Är du lycklig? Ja det är jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter