fredag 27 januari 2012

Börjar morgonen med en liten Lista....


När vaknade du imorse?
Svar: 
8,00
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
"Ska jag ligga kvar och snooza en stund till, eller ska jag gå upp?"
Har du ringt nån i morse, vem och vad sa ni?
Svar:
 
Vilket humör är du på?
Svar:
 Trött som en sengångare, men annars är jag glad
Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Pyamasbyxor och en t-shirt! :-)
Har du ont någonstans?
Svar: 
Nej, som tur är haha!
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Hotellfrukost! Ge mig amerikanska pannkakor, blåbär, glass, cappuchino, fruktsallad, ägg och bacon Mmmm.
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Det skulle ni bra gärna vilja veta va! ;-)
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Kommer inte ihåg, det var så länge sedan jag drog kortet haha!
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Facebook, som ett ticks. Går in där automatiskt utan att tänka.
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 I dag ska jag röja klart, plugga, träna(?), storhandla, betala räkningar, jobba
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:  
Honey-Honey med ABBA
Varför ska man läsa din blogg?
Svar: För att den är personlig, och härligt lättsam. :) 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
Jag tror att jag fortfarande sov… 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Haha, jadu det kan man aldrig veta. Troligtvis av älsklingen som säger att jag är fin idag. För det säger han alltid ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter