tisdag 15 september 2009

Svar på Komentar=)

Gud vad kul det låter....hur var det? Vill oxå söka stipendium till en bartenderutbildning på Gran Canaria så jag undrar bara vilken fond du sökte till. Kanske jag oxå har lite tur och får en liten summa pengar till min utbildning.
Kram/Tess

Svar:

Det var riktigt härligt på utbildningen. Man träffade jättemycket nya vänner och lärde sig massor. Eftersom jag ä adlig så sökte jag till Riddarhuset till min släkts fond. Är man adlig kan man söka till vilket stipendium som helst som Riddarhuset ordnar, men till släktens fond får man företräde. Det finns "miljoner" Stipendium där ute som inte är hos riddarhuset, man får söka på internet efter dom och kolla vad dom har för kriterier. =)
Hoppas det kommer gå bra. Min resa kommer vara ett minne för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter