tisdag 22 september 2009

=(

Jag bestämde mig för att inte buda på lägenheten. Den andra som var intresserad hade lagt 10 000 mer än utgångspriset. Även fast jag kanske skulle fått ta lån för banken så skulle det behövas massa annat till lägenheten. Möbler, Köksartiklar, badrumsartiklar,städartiklar med mera och de pengarna har jag inte.
Så jag är lite ledsen just nu för ville verkligen ha den lägenheten men får se på den ljusa sidan. Får bo hos mamma ett tag till, Kan fixa ett fast jobb utan stress, och det kommer säker komma jättefina lägnheter framöver. Kanske till och med i det huset. Jag sa det innan det ens fanns någon lgenhet till salu i det huset att jag skulle vilja bo där högt upp och utsikt mot skogen. Just som den lägenheten hade. Låg på 10de våningen, härlig balkong och jättefin utsikt.

=( Nej nu ska jag ta ett bad.. Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter