söndag 20 september 2009

Jag är käär!!!

Jag har gått och blivit kär! I en lägenhet på 10de våningen! Jag och Conny var och tittade på den idag och jag föll direkt för den! öppen och ljus med en stor fin balkong i söderläge! Kan det bli bättre? Ska ta med mamma och titta på den imorgon! och hoppas hoppas att man kan ta lån till den! Skulle bli så otroligt glad då!

Tilde, Connys syster fick följa med och hon älskade balkongen. Hon stod där hela visningen och tittade ner på alla som gick nedanför! Hehe hon var så söt. Vi åkte hiss upp som hon tycker är jättekul. Kan tillägga att hon är bara 4 år.
Iallafall, när vi stod på balkongen så tittade hon ner genom glasväggen och frågade mig " Erika? Kommer den här åka ner nu? När åker den ner Erika?" Så gulligt. Hon trodde det var en hiss det med!

Nu har jag en saffranspankaka i ugnen som vi ska ha till efterätt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter