onsdag 9 september 2009

Igår på Retro gick det jättebra! =) Alla var jätte trevliga, och jag ska komma dit på Torsdag(imorgon) och provjobba;) Ska bli kul, är lite nervös. Det är jag alltid inför nya platser;).

Idag gick jag och mamma på promenad. Vi tod den blå slingan på 1,5 kilometer som finns ca 1 km från där vi bor. På vägen till slingan hoppade vi till för vi såg en snok ringla framför oss. Sen påväg hem på slutet av slingan höll vi på att kliva på en huggorm!!! Då skrek jag högt och mamma också. Fick en liten chock där haha.. Men vi kom hem oskadade och satt utanför porten och väntade på att Fred skulle komma hem så vi kunde komma in eftersom vi lämnade nycklarna hemma. Satt där i ca 5 min när mamma tyckte jag kunde provringa upp och se om någon svarade och just då öppnade han fönstret. Han hade varit hemma ett tag hehe.. =)

Har precis ätit lunch och ska ta det lungt nu innan jag ska till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter