torsdag 24 september 2009

Erika svarar:


Jag hittade en lista som jag tänkte svara på så kan ni lära känna mig lite bättre. =)


Namn : Erika af Petersens
Ålder: 19
Födelsedatum: 17 Juni 1990
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå
Längd: 176 cm
Skostorlek: 41
Civilstånd: Pojkvän
Humör: Glad



FAMILJ

Har du syskon? Ja
Hur många? 5 in gifta systrar, 1 ingift bror, 1 helbror
Har du en stor släkt? Ja ganska stor
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Bara morfar
Känner du alla i din släkt? Nej
Vem är du mest lik i din familj? Mamma/Farmor


VÄNNER

Har du någon bästavän?
Ja
Har du många vänner? Fåmen väldigt nära vänner
Vad tycker folk om dig? Ja, det hoppas jag
Vem har du känt längst? Malin
Vem vet mest om dig? Malin
Hatar någon dig? Det finns säkert dom som gör
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Nej, mina kompisar snackar inte skit
Är du rädd för att bli utan kompisar? Ja, självklart


FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport?
Nej
Vad tycker du om att göra? Träffa vänner, träna
Vilka sporter har du gått på? Jag har ridit
Lever du för någon sport? Nej, de vill jag inte påstå


MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak?
Blandat
Har du alltid haft samma smak? Ja det tror jag
Vilket är favoritbandet? Det vet jag inte

Vilken är din favoritfilm? Har många favoritfilmer
Vilken film framkallar starka känslor? Det finns många som gör
En rolig film: Kommer inte på någon just nu
Vad är bäst, film lr musik? Båda


RESOR
Hur många länder har du varit i?
9 st
Vilka länder har du varit i? Grekland, Turkiet, Spanien, USA, Portugal, Finland, Danmark, Frankrike, Tyskland
Har du bott utomlands? Nej, inte mer än 4 veckor
Vart isåfall och hur länge? ----
Kommer du från något annat land? Nej
Har du släkt från något annat land? Nej


Har du åkt...

Flyplan? Ja
Buss? Ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? Ja
Helikopter? Ja

DÄR DU BOR
Vart bor du?
Haninge
Hur bor du? Bostadsrätt
Har du bott där hela ditt liv? Nej
Trivs du där? Ja, det gör jag


BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum?
Ja
Har du i ditt rum..
TV? Nej
DVD? Nej
PS/Xbox? Nej
Har ni i familjen...
Pool? Nej
Studsmatta? Nej
Cross/moppe osv.? Nej
Mer än 1 bil? Nej
Jacuzzi? Ja, Hos pappa
Pingis/biljardbord? Nej


TILLSIST
Vad är klockan?
12,59
Vad ska du göra snart? Åka till jobbet
Vilket operativsystem har du? Comviq
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Ja, det får jag
Mår du bra? Ja det gör jag
Vem saknar du just nu?
Malin, Conny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter