onsdag 15 februari 2012

Vad Skulle Du Göra Om Du Blev Mångmiljonär?

I listan som jag gjorde igår fanns en fråga som jag gått och tänkt på. "Vad skulle du göra om du vann flera miljoner?" Jag har själv tänkt på det. Vad skulle jag göra då?


För det första skulle jag ut och resa, se världen. 

Men det jag verkligen skulle vilja göra är att köpa en Ranch. Starta upp ett rehabiliterings center. Köpa en gård ute på landet, köpa in några hästar och använda dom till att rehabilitera folk. Det sägs att hästar ska vara bra till det. Folk som har varit med om någon olycka, Funktionshindrade, sjuka barn. Med en häst får du ett otroligt samspel, blir din bästa vän som visar enormt mycket kärlek, och som dessutom vet exakt vad du går igenom.


Sen skulle jag också spendera min tid till att designa och sy klänningar. Har ritat ett antal som jag skulle vilja komma till verklighet :)




Så..... Vad skulle du göra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter