tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag


Så var det den 14e Februari igen och kärleksdagen.. Vilket jag tycker är ganska överskattat. Man ska väl visa kärlek och omtanke till de man älskar varje dag på året? Det har blivit så mycket ståhej kring detta, Köpa söta nallar, godis blommor. Jag själv tycker att det är mer speciellt och jag får blommor en vanlig vardag istället för idag. Som att man får saker bara för att man ska.. Nej hellre mys med min älskling en annan dag :) Det betyder mycket mer..

Hur ska jag "fira" denna dag då? Jo jag ska jobba. Vi har AHD på jobbet med tre rätters kärleksmeny :) Puttinuttit ska det vara :) hehe  Min älskling vet att jag älskar honom över allt annat. Behöver inte denna dag för att visa det :) Får pussa på honom imorgon när jag är ledig :)

Iallafall. Vaknade halv åtta, låg och drog mig till åtta innan jag gick upp och åt frukost. Har sen spenderat morgonen med att plugga, och ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen.

Vi har börjat med luncher nu på jobbet. Idag skulle det bli raggmunk med fläsk, eller spenatsoppa. Mums! Länge sen jag åt det, så det ska bli gott. Sen så har vi alltid en paj som ingår till efterätt. Som denna vecka är Skogsbär! Ska bli så gott att mumsa på!

Så jobbar ikväll, men sen är jag ledig två dagar :) Blir till att mysa med älsklingen dom dagarna ;) Och sen blir det jobb Fredag, Lördag. På lördag får vi en trubadur till jobbet :) Micke Ralle Rask, han var hos oss för en månad sen och han är så duktig!! Så mysigt på jobbet med någon som sitter och sjunger :)

Hoppas alla får en bra dag!

PussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter