måndag 27 februari 2012

Godmorgon på er!!






Sitter här i köket och äter frukost, kan man väl säga. Har suttit här i ca två timmar nu och allt jag fått i mig är två ägg och en kopp kaffe. Jag tittar suktande på den där leverpastejsmackan brevid mig men vet inte om jag orkar trycka i mig den . Håller dessutom på att tvätta efter helgen. Spenderade helgen med min älskade ute på landet, på Utö i stockholms skärgård hos min pappa :) På hemvägen så åkte vi förbi min mamma i stockholm och firade av hennes födelsedag :)
Sitter och väntar på min lön som ska komma idag, som inte har kommit ännu, vilket gör mig lita arg. Har liksom räkningar att betala……..
Nej ska ta och försöka få i mig mackan och sen hoppa in i duschen! Inte najs att sitta med mig nu kan jag säga haha!!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter