tisdag 14 februari 2012

Aldrig för mycket listor.... =P


Gud vad med listor det blir haha!!! Men Hur kan man lära känna någon bättre med text än då? Snodde denna lista från gulliga Toves Blogg =)

1) Vad gjorde du för tio år sen?

Då var det år 2002, jag var 12 år, Hästar var mitt liv. Bodde på Utö i Stockholms Skärgård, Gick i skolan och var en helt normal 12åring.

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?

För ett år sedan flyttade jag till Sala, Började jobba på Restaurang Akropolis, men bytte snabbt till UKK i Uppsala

3) Fem snacks du gillar:

Ostbågar, Lösgodis, Bullar, Glass och CHOKLAD!!

4) Fem sånger du kan hela texter till:

Honey- Honey - Abba, I remember love- Sarah Dawn Finer, Binka lilla stjärna, Walking in Memphis - Marc Cohn, Wherever you will go - The Calling

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:

Åka utomlands, Köpa en gård med några hästar och starta ett rehabiliterings center, Designa mina klänningar jag ritar. Shoppa, köpa en  BMW X5

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

Allt bajsbrunt, som tydligen är inne nu.

7) Fem saker du gillar att göra:

Baka, jobba, mysa med älsklingen, fika, laga mat

 8) Fem dåliga vanor:

Dricker för mycket kaffe, envis,

9) Fem favoritleksaker:

Mobilen, datorn, Marwin & Theodor med deras råttor :)

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

Den som känner sig manad kan göra den tycker jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter