onsdag 19 oktober 2011

Tvätt tvätt tvätt


Så har man tvättat idag då Blinkar Trevligt trevligt. Ska snart ner och hämta upp det som är i torken nu Ler Pojkarna mina ligger här och snusar bredvid mig, att man aldrig får vara själv säger jag bara hihi Blinkar Men det är mysigt.


100_1827
Ändrade planer för min del. Först så skulle vi gå på batman live i globen den 29e med barnen, men det kan jag inte gå på då vi har stor halloweenfest på jobbet då. smockat med folk hoppas vi på. sen hade jag planerat att åka till falkenberg den 5e november och ullared med’ älskling, tanja och danne och johan, men det blir nu inte av då vi har smockat på jobbet då också. Så får bli ullared en annan gång lite senare i december att handla julklappar på. Samma med Nobel, kan jobba middagen som tur är men inte duket, då vi har 150 julbord inbokade den 9e december.
Men det är bara roligt! Får hitta på egna roligheter när det fins tid för det vid andra tillfällen. Nu är faktist jobbet prio 1 Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter