onsdag 12 oktober 2011

Sjukling!

Så, igår blev Theodor kastrerad och id-märkt, och nu också försäkrad. Så skönt att ha de klara nu!
Min Theodor, nu 7 månader gammal...

Jag hade migrän hela dagen och feber. usch det är inte roligt. Och speciellt inte när min visdomstand håller på också bara för att jag är sjuk. Det gör sjukt ont när man har ont i tänderna. Men men, idag blir det soff-läge för min del, måste friskna till innan fredag då jag ska jobba på Cinderella, vill inte vara sjuk på en båt och att inte jobba är inte ett alternativ. Behöver pengarna.

Annars då? Jo vi har fått internet =) 100 Megabit. Så skönt från att ha surfat på mobilt bredband hela tiden hehe ;)
Mina pojkar ligger nu och sover, inget direkt nytt för det gör de alltid! Utom den stunden när man precis gått och lagt sig då de har gatlopp i hela hemmet =P

Är sjukt sugen på en kanelbulle. Fick ni någon på kanelbullens dag? Inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter