måndag 17 oktober 2011

6 månader

Så gårdagen var den mysigaste kvällen på länge :) Vi hade vår 6 månadersdag igår och allt jag hade planerat var typ lite filmmys på kvällen och kanske någon god mat. Jag ringer M när jag sitter på Viking Line bussen då han ska komma och hämta mig i Heby så jag slipper vänta där i 45 minuter. Jag frågar då vad vi ska ha för mat och M säger " köttbullar och snabbmakaroner". Då första tanken som poppar upp i mitt huvud är " bryr han sig inte alls att vi har 6 månadersdag idag" Men jag sa inget om det. Istället sa jag att vi skulle handla påvägen hem.
Han möter upp mig i Heby alldeles finklädd och babblar om att vi ska hem innan vi ska till affären, vilket jag tyckte var jättekonstigt då jag var jättehungrig och inte ville ut mer när jag väl var hemma. Så kommer hem till en nystädad lägenhet, levande ljus och blommor!!! Blir helchockad då jag inte alls hade förväntat mig det! Älsklingen hade lagat middag! Och hur god som helst. Hade ont i magen för jag åt så mycket efteråt. Låg sen och mös i soffan innan vi tog en promenad till Ica och köpte ost och vindruvor :)

Den kvällen var den mest kärleksfulla, mysigaste, bästa kvällen någon någonsin har gjort för mig! JAG ÄLSKAR MIN PRINS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter