tisdag 18 oktober 2011

Jahaja

Kan ni tänka er att jag bott i Sala i 9 månader.. 9 MÅNADER!!! Det är sjukt vad tiden gått fort!  Känns som jag nyss flyttat upp :)


Min Dag: Började med att jag jobbade lunch på UKK, gick riktigt smidigt vilket är skönt för en gångs skull, serverade Benny Andersson idag som var på en representationslunch ;) Riktigt trevlig prick det där =) sen åkte jag hem och älsklingen hämtade mig vid bussen i ösregnet. Det var snällt hade blivit totalt genomblöt annars! Sen åt vi lite middag och hans föräldrar kom över och fikade och hämta deras beställning från cinderella ;) Åkte sen till Ica för att jag skulle hämta ut mina linser, och biljetterna till Batman Live som vi ska gå på med barnen. Kommer dit och märker att jag glömt telefonen med koden till linserna hemma. Dum som jag är! Men den underbara tjejen som jobbade där gick in och letade upp paketet bland alla andra tusen paket och hittade det! Så snälla människor det finns ibland!!!

På lördag tänkte vi åka ut till Pappa som jag inte träffat sen midsommar. Ska bli skönt. Sen tänkte vi svänga förbi mamma på en fika på Söndag så Magnus får träffa henne också :) De har ju inte träffats än på de halvåret vi vart tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter