onsdag 5 oktober 2011

Städ-dag

Så, har en riktig städ-dag idag. Tänkte ha det igår men han inte med, då det var veterinär-besök för Marwin, balett för freja, promenader för saga med mera. Så då har jag det idag! Diskar, tvättar, plockar, damsuga, moppa. Får se hur mycket jag hinner idag, ska hinna träna också innan jag ska iväg och hämta Freja på fritids. Får ta resten imorgon annars!

Ser ut som jag haha!!!
Kom och tänka på en sak idag, nu har jag och min prins varit sambos i 3 månader och det känns bara bättre och bättre. Vi trivs jättebra, både jag och mina små pojkar, som just nu ligger brevid mig och sussar. ett litet kurr hör man då och då när man råkar stöta till dom :) Mina ögonstenar! Marwin kastrerades och blev id-märkt igår, allt gick jättebra och han återhämtade sig snabbt. På tisdag är det Theodors tur, så hoppas vi får lite lugn här framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter