måndag 2 augusti 2010

Augusti!!!

Så var det äntligen Augusti!!

Ja, varför längtar jag till Augusti? Jo för detn 11 åker jag till min Käraste på Irland. 5 dagar ska jag vara borta. Det ska bli riktigt roligt, Jag har alltid velat åka till Irland och nu har man fått den perfekta anledningen till att åka. Ska ta med kameran och försöka ta bilder =) Är inte bra på att fotografera. När vi var i Grekland så tog jag med kameran men den lämnade alldrig min väska på 3 veckor. Den fick se dagsljus sista dagen då Brorsans kamera gått sönder och han lånade min.. Men men sånt händer haha!!

En sak jag tänkte på igår, Varför är det alltid så att så fort Augusti kommer så tänker man "ånej nu är det höst"? Det är faktist en månad till som det är sommar. Så nu får man ta sig i kragen och njuta av sista sommarmånaden för detta år! Det ska iallafall jag försöka göra........ om det slutar regna.....

Nej, dags att hoppa in i duschen och förbereda sig för en ny dag:)

Puss puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter