torsdag 26 augusti 2010

Godmorgon!

Sitter här och fryser, jag fattar inte varför man fryser så mycket just på morgonen. Är det för att man är trött kanske så kroppen inte är vaken nog att värma upp sig?
Nu har jag iallafall stoppat i mig lite frukost, keso med grädde och lite hackad mörk choklad, och håller på med min kaffe. Det går lite trögt idag, jag vet inte vaför men men. Ska sedan hoppa in i duschen och göra sig iordning för jobbet. Jobbar heldag idag, 13 timmar vilket känns lite tungt men det ska gå bra. Kongressen börjar idag så det kommer vara mycket att göra förhoppningsvis. Det är inte roligt att jobba när man inte har något att göra. Då går tiden så otroligt långsamt. Men denna vecka kommer det vara fullt med liv hoppas jag =) Imorgon jobbar jag kväll så då hinner jag sova lite, är inte världens pingla på att stiga upp tidigt på morgonen.

Nej nu är klockan över halv åtta, då måste jag hoppa in i duschen!

Pussen!!! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter