måndag 26 juli 2010

Utö...

Igår kväll efter jobbet tog jag båten ut till Utö för att hälsa på min pappa. Kommer ut till ett fullt hus med komentaren " du får sova i tvrummet". Så fick säga hejdå till mitt rum och hamna i tvrummet.. Vilket är helt okej för min del. Det är ju inte vem som helst som snodde mitt rum, utan underbart söta styvsyster dottern. När jag lämnat packningen hemma tog jag och pappa  bilen och åkte till min styvsysters båt, för att säga hej och hämta en stor abborre de fiskat upp.  Det låg en båt vid spränga brygga vi inte sett förut och pappa frågade vad den hette. Jag som då körde tittade efter och just som jag såg namnet på båten skrek pappa till och jag tittade på vägen och såg att vi var påväg ner i diket.. Då fattade man att bilen faktist åkter dit man tittar:P heh Trodde besöket skulle ta 20 min max, men vi kom därifrån ca 3 timmar senare med några GT och ett antal glas vin i kroppen senare.. Men trevligt var det.

Idag åkte vi ner till byn, skulle handla lite inför middagen, jag fick köra =) Vilket gick väldigt bra, tittade på vägen hela tiden denna gång.. Klarade till och med att inte få motorstopp i korsningen jag alltid får stopp i..

Nu ska jag inte göra någonting speciellt..Kom just hem från en promenad. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter