måndag 9 augusti 2010

='( ='(

Då var man på utö igen =) Har precis avslutat en god middag bestående av mozarella och tomatsallad til förrätt och sen lax till Varmrätt=) Blev en liten chokladruta till dessert sen Mums!!!

Mina ögon känns som att jag har haft linser i ett år utan att ta ur dom, skjölt ögonen med grus,  det värker och de kommer tryckas ut ur ögonhålorna vilken minut som helst.. Blir trött och får ont i huvudet.. Blir nog en tidig kväll för mig, jag har verkligen skitsvårt att hålla de uppe.. Hoppas vekligen att de går över fort, det är inte roligt när man ska åka iväg och vill vara vacker och dessutom ha värsta ögoninflammationen. Vill bli frisk! JAG ORKAR INTE HA ONT!!!!!!!!!! ='(

Imorgon kommer mammsen ut på utö så det blir en dag med henne här innan det blir dags att åka hem och packa väskan.. Jag hoppas att mina kläder blivit tvättade så jag slipper göra det imorgon kväll.. När man r lagom stressad... (just det, mamma tänkte att ni kan gå av i gruvan så kan vi starta där)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter