torsdag 19 augusti 2010

Hemma igen...

Så var man hemma i Sverige igen, efter en underbar vecka på Irland. Längtar tillbaka som bara den. Ville stanna där för evigt. Men jobbet kallade. Irland är ett underbart land. Alla pratar med alla, alla är trevliga, säger tack hela tiden. Ett land jag alltid velat besöka och det visar sig att det blev ett av mina favorit länder. Irland kommer på Stark andraplats under Grekland! Längtar verkligen till att åka tillbaka.

Ska ladda upp några bilder s fort jag fått fram sladden till kameran=P

Idag började jag med att fika med älskade Tanja, pratade om allt som hänt under veckan, mycket trevligt! =) Sen har jag spenderat resten av dagen med att rensa ut mitt rum, ska måla om och ändra, så då måste man ju börja någonstans. Så musiken på högsta volym och bara köra. Men det går bra =)

Ikväll bär det av till gymet för att svettas lite! Ska köra stenhårt nu så jag når min drömkropp till sommaren =)

Nä, det är väl bara att börja köra på med rummet igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter