söndag 18 april 2010

Vem? Varför? Hur?

Varför ska man ha en blogg om man inte har en aning om vad man ska skriva i den? När jag började skriva min blogg hade jag riktigt mycket i huvudet som ville komma ut. Nu är det helt tomt. Jag har jättesvårt att få ner något intressant på skärmen att skriva. Hur gör man egentligen? Vem skriver jag för?  Skriver jag för mig själv eller för någon annan? Det är frågor som behöver svar. Jag måste verkligen tänka ut varför jag vill ha denna blogg.

När man skriver något varje dag då känns det bra men när man gör uppehåll känns det nästan dumt. Som en skuld.
Men det är ju faktist så att jag inte kan skriva varje dag. Jag har 4 jobb att tänka på. Ja, jag måste verkligen fundera ut vem jag ska skriva till i min blogg..

Men nu har jag fått ut mig det iaf. Jag ska nu gå och sova och tänka ut saken. Återkommer när jag bestämt mig.

Puss puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter