tisdag 6 april 2010

Jaha ja!

Oj! Nu blev det ett sånt där uppehåll igen! Men jag har faktist en riktigt bra anledning. Jag har jobbat hela påskhelgen. På det har jag dessutom blivit rejält förkyld. Inte roligt kan jag säga. Snorar som bara den och nyser hela tiden, har ingen ork. Igår åkte jag direkt till Malin efter jobbet. Vi stannade till vid konsum och köpte choklad till kakorna vi skulle baka. Sen åkte vi hem, gjorde pizza och såg filmen Kärlek på menyn. En riktigt sorglig film faktist.

I morse vaknade jag åtta, Malin kom till liv vid nio, vi tog varsin chokladkaka, klädde på oss och gick till frisören där Malin klippte en jättefin kort frisyr. Allt det slitna försvann och hon är jättesöt! Nu sitter vi med varsin plastpåse på huvudet. Har gjort slingor på Malin och färgen som blev över satte vi i mitt hår. Sen hade Malin fått höra att det går fortare om man har plastpåse på huvudet så det provar vi haha. Ser riktigt stört ut! Nu ska vi äta lunch och sen ska jag åka ut till min pappa på Utö!

Det var en liten uppdatering det!
Puss puss på er!

1 kommentar:

Unika Besökare

StatCounter