torsdag 29 april 2010

Dränkt i Disel

Okej. Åkte ut till Utö imorse och ska vara här tills på lördag. Idag har jag vavrit lite i trädgården. Pappa har en stor hög med vildkaprifol (vet ej hur det stavas) som ska eldas upp, så jag tänkte hjälpa honom med det. Han visade vart diseln fanns och så innan han åkte tillbaka till jobbet. Vet ni vad jag gör då? Jo jag tar dunken och öppnar den. Börjar hälla på disel och vet ni vad som händer. Jag skakar på den för att det ska komma ut disel och "sjutas" iväg och då får jag alt på mig!!! Hela jag blir dränkt i disel så luktar inte gott. Blev bara att ta av sig kläderna och slänga i tvätten. Jag ska själv hoppa i duschen men tar det ikväll. Lika bra när man ska skita ner sig mera.

Blir en lugn kväll ikväll. Ingenting planerat och det ska bli skönt att vila ryggen från träningsverken.

Puss puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter