lördag 3 april 2010

Jobba, jobba jobba =)

Nej, Jag ska faktist ta och hoppa i säng nu. Gick upp sju i morse och har jobbat hela dagen. Samma blir det imorgon ochpå måndag. Sen får jag påsklov ;) Men jobbar igen fredag lördag haha. Men det är bara bra.  Jag älskar att jobba. Skulle aldrig klara mig annars.
 Visste ni att 80% skulle sluta jobba om de vann en stor vinst. Jag skulle aldrig klara av det. Skulle jag vinna riktigt mycket pengar skulle jag förverkliga min dröm om en restaurang i Grekland! Då blir det att jobba arslet av sig haha. Så, nej jag skulle inte bara orka sitta hemma och inte gör någonting.

Men men nog tjatat om det. Skriver kanske något imorgon om jag hinner. Jag vet att det har varit lite trögt på den här blogg fronten men jag har faktist ingenting speciellt att berätta  just nu.

Puss puss på er!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter