onsdag 21 april 2010

ketos

Gud vad trött jag är idag! Håller på med ett program som kallas Ketos. Det är ett program där man inte äter kolhydrater på 14 dagar och ska då gått ner mellan 2-4 kilo. Så det håller vi på att testa här hemma. Ketos kallas et när man uppnått viktminskningen. Har hållt på nu i tre dagar och på 3e dagen så går de sista kolhydraterna ut ur kroppen och då börjar man bränna fett. Och sockret man har i kroppen försvinner så då blir man lite hängig.

Jag skulle jobbat på Haga idag men blev avbokad då det hade bokats av massa folk. Lite tråkigt, jag hade sett fram emot att få jobba ikväll. Men min chef skulle tänka på mig så fort det kom upp nått jobb. Ska få första ching då. Det är gulligt av honom!
Jag har iaf gått en powerwalk. Skulle joggat men kände i mitt ben att det inte var så bra. Har ont i den lilla muskeln vid smalbenet, troligtvis en sträckning. Så det fick bli en walk istället. Får se vad det blir för träning ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter