tisdag 21 juli 2009

Utö!

Ligger i sängen med datorn framför mig, på Utö. Kom hit i måndags. Idag har det bara regnat, inte kul. Jag och Conny bestämde oss för att ordna en skattjakt till Valter och Edwin. Åkte och köpte lite godis som skatt... Ett bra sätt att få ut dom en stund.. Vi tog en bit av ett gammalt lakan och ritade på, sen brände vi upp en del av det gör att få det se slitet ut. Och smutsade ner. Var jätte roligt tyckte ungarna.

Den 10 augusti ska jag och Malin cyckla Gotland runt.. Åker till Gotland den 10e kl 04.50 går båten usch.. sen kommer vi hem den 18e. Ska sova i tält i en vecka! och leva på nudlar hehe.. Men ska bli en roliig upplevelse.. Ska bli kul också bara hon och jag! min älsklinstjej!!

nu ska vi spela tjuv och polis här..

1 kommentar:

  1. Haha, men fatta vad slimmad du kommer att vara sen när du kommer hem x]

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter