fredag 17 juli 2009

Harry Potter och Halvblodsprinsen

Var och såg Harry Potter och halvblodsprinsen med David idag. Han fick det i 20 års present av mig att gå och se den.. Jag blev grymt besviken. För det första så tändes hela biografen mitt i bion och drog igen drapperiet för duken och stängdes av.. Sen när dom fixat problemet hade dom hoppat över en stor bit av filmen. Hela filmen var bara special effekter och data gjort. Det syntes verkligen.. Såg ut som att dom hade filmat i en studio hela tiden.. Allt såg data gjort ut.. Besviken helt klart. Rekomenderar inte filmen.. De hade tagit bort så mycket från boken så den blev rörig.


Nej tänker inte se den igen..


I Veckan ska jag ut till Utö igen.. Och på torsdag ska jag och Sophie till Båtshaket och se Lovers of Covers. En liten tradition vi har varje sommar! Ska bli roligt!!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter