tisdag 28 juli 2009

Igen och igen....

Nu är man på Utö igen, känns som det är mycket åka fram och tillbaka här. På onsdag ska jag in till tandhygenisten. Min provisoriska lagning som jag fick för ngra månader sen har lossnat. Hon ska sätta dit en ny som ska sitta där tills min tandläkare kommer hem som ska lägga in en riktig lagning. Nästa r måste jag börja betala för mina tandläkarbesök. Usch!

Jobbet i söndags gick jättebra. Det var 800 japaner som var och åt buffé. Tror ni dom hade kameror?? De tor typ miljoner bilder på allt.
Det jobbiga med buffé är all disk man måste plocka, och till 800 gäster är det väldigt mycket disk. det tog aldrig slut.
Nästa gång jag jobbar är den 20e augusti påen bankett. Hoppas få jobba tidigare, behöver pengar.


Nej nu ska jag sova, natti natti! Hörs imorgon... <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter