söndag 29 mars 2009

söndag morgon.. har precis vaknat och nu har jag äntligen tid att prata om min proppade vecka!! Jag praktiserar på världens bästa praktikplats. Hotell Kung Karl!!!!! det ligger på Norrlandsgatan 28/birger jarlsgatan 21. Alla människor där är världens gulligaste personer. och tänk dig hotellfrukost varje morgon!!! gott!!! menm iaf, har börjat kl 7.00 varje morgån, vart tvungen att gå upp kl 5! och när jag kommit hem vid fyra har jag gått och tränat! sen har jag gått och lagt mig vid nio! så har inte haft tid att skriva. =( men men jag och mamma har iaf köpt gymkort hos friskis och svettis. för att hon vill göra såna där tränings program när man springer runt i ett rum med någon i mitten som står och skriker. och jag vill köra spinning och gymmet=) så det blev perfekt! så tränar 4-5 ggr i veckan nu.. ska bli smal till studenten! blir tufft när älsklingen köper godis till mig så fort jag vill ha hahaha!!

bild lånad av hotellkungcarl.se

nej nu ska jag umgås med pojken min!! puss puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter