torsdag 19 mars 2009


Nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Mamma har inte slutat jobbet en och brorsan är i sundbyberg. Det är riktigt skönt att vara ensam. Har börjat kolla runt på en egen lägenhet. har bestämt att jag ska flytta efter sommaren:) Kommer ju inte bli så att jag bor själv. Min lilla pojke Conny kommer säkert villja bo hos mig en hel del:) men det blir bara kul! :D:D

Hade servering i skolan idag, jag stod i baren :)B det var skönt för det var nästan inga som kom och då är det skönare att sitta där än att låssas hålla på med något i matsalen. :) Kommer troligtvis få MVG i Gastronomi som slut betyg! så stolt!! =) Min lärare Maria tycker jag är jätte duktig på mat och dryck i kombinatilón:) Vilket jag är;) kan jätte mycket olika viner eftersom jag jobbat en hel del ute på restauranger! :)

Snart är det studenten! ska bli kul med det är så mycket som ska betalas innan dess..
Studentflak
Studentbal
Studentmiddag
Skor
kläder
klänning
allt man måste ha till studenten.

Det är sol ute och det är så himla skönt!!! Man känner verkligen att det börjar bli vår!

Nu ska jag plugga på barkunskapen! Har prov på måndag!

puss puss <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter