tisdag 24 mars 2009

Jobbig dag

jaha. provet igår känns som det gick jätte bra. men jag blev lite sur över att man var tvungen att göra det två och två. Hon som jag hamnade med hade inte pluggat ett skit medans jag hade pluggat som värsta galningen! Vaknade halv sju imorse med en sussande pojke brevid mig! jag var bara tvungen att ligga kvar en halvtimme till innan jag gick upp. fick lite bråttom med att göra mig iordning för dagen! väkte pojken tjugo i åtta och så gick vi till plugget. och här sitter jag nu. i klassrun 303 med en dator framför mig och ska försöka få ner ett tal på engelska som ska vara tio minuter långt på papper. Inte det lättaste kl åtta på morgonen.

Det värsta med den här dagen är att jag ska till tandläkaren kl ett.! usch!!! jag hatar tandläkare. hon ska laga ett hål och kolla en lagning på tanden under! Tur att Malin följer med mig! hade inte gått dit annars!

Imorgon börjag praktiken! Jag ska vara på Hotell Kung Karl på stureplan. Jag börjar kl 7.00 på morgonen!!!! bara för att det är första dagen! sen torsdag och fredag börjar jag kl 8. samma tid nästa vecka sen så är det PÅSKLOV!!!! fan vad jag längtar!!!!!! Kommer troligtvis få börja jobba kväll efter påsk!

nej ska försöka fortsätta med engelskan nu! puss puss<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter