onsdag 25 mars 2009

första dagen!

Kung Karl Bakficka. SÅ heter stället jag praktiserar på. det är hotellrestaurangen på hotell kung karl på birger jarlsgatan! första dagen var underbar. förutom att jag var tvungen att gå upp klockan fem!!! inte roligt! började kl 7! men när jag kom dit bllev det riktigt roligt! alla är så gulliga! vi började med att ta hand om hotell gästerna som åt fruckost.. sen fick vi äta! gott! en stor hotell frukost buffé som väntade!! mums!

sen bliev det lunch och det är ern sån lunch med nummer skylltar! så vi fick springa runt och leta vart alla skulle sitta! men det var skoj.. sen åt vi lunch och sen slutade jag vid tre och åkte hem.. var hemma ungefär en timme innan jag åkte till gymmet! spinning stod på schemat och det var jätte roligt.. men trött och svettig blev man!

nu har jag duschat och ätit och nu ska jag göra mig iordning för att sova. är jätte trött och ska upp kl fem imorgon bitti!

puss puss på er!!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter