lördag 21 mars 2009

Jobbet på stadshuset igår gick hur bra som helst! Micke, som är en av hovmästarna där tog med oss från Riksäpplet på sitt kontor precis innan vi slutade och pratade lite. Han tycker vi är jätte duktiga, mycket duktigare än massa av den fasta servisen dom har. Han sa också att vi skulle boka upp oss så mycket vi ville på banketter. "Vi kommer alltid ta in er när ni vill jobba" sa han=) då känner man sig duktig!!
När vi lämnade in skjortorna till tomas pratade vi om att vi ville att han skulle boka upp oss så mycket som möjligt. så han bokade upp oss på fredag igen=) jätte kul=)=)

Jag känner att jag lärt mig väldigt mycket av att jobba där. Igår fick vi för första gången ha hand om 15 gärster. har fått världens träningsvärk i vänsterarmen.

Idag vaknade jag vid tio. jag och mamma åkte till centum för att leta efter en svart skjorta till min praktik. hittade en på hm :) sen köpte vi underkläder till mamma och lite mat.

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med mamma. är riktigt fint väder ute.

men men nu ska jag städa mitt rum.. puss puss <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter