måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag!

Vaknade imorse av att jag tyckte att 7 var en väldigt tidig tid att vakna på. Så snoosade till kvart i åtta då jag kom på att mitt tåg skulle gå om en timme. Så det var bara att dra upp sig ur den sköna sängen och sticka till jobbet. Fick inte min morgon kaffe då jag glömde pengarna hemma. Vet ni föresten hur svårt det är att gå förbi pressbyrån på morgonen när de precis har bakat bullar? Jag tror de är ett trick för att folk ska köpa bullar som de sprider ut lukten i hela ankomsthallen:P Och sen när man står där och ska betala sitt kaffe de kör repliken " Vill du inte ha en bulle till kaffet för 5 kr?" Då man lessen tittar på dom och säger ja men jag får inte. Idag stod de dessutom utanför butiken och sålde bullar då det är Kanelbullens dag idag! Men men ska inte klaga. Kom hem efter jobbet och såg att mamma hade köpt bullar dagen till ära på bageriet! Mums!

Så nu ska vi sticka iväg till gymet och bränna bort kolhydraterna jag fått i mig idag. Det är det sköna med att jobba bara lunch. Man hinner gå till gymet på kvällen =)

Jobbet gick bra idag. Dagen bara flöt på utan stress-moment eller liknande. Det är så skönt när allt går bra på jobbet. Kaffemaskinen brukar sinka en så man hamnar i skiten när det är mycket folk men idag gick det bra =)

Det var min dag!

Pussen<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter