onsdag 27 oktober 2010

Jobb, jobb, jobb

 

Imorgon har vi en stor beställning på jobbet där de ska ha buffe och mingel. Jag ska nu jobba på detta så det blev inga 4 dagar ledigt för mig. Men kan säga att det var tus att jag kollade schemat igår för att se vilka som jobbade. då jag såg att nån hade lagt till mig på schemat. Annars hade jag ju inte dykt upp och det hade inte varit roligt på torsdag mårgon när man vaknar av att de ringer från jobbet och frågar var man är Blinkar Men nu har jag förberätt mig och ja tror det kommer att bli riktigt roligt. Kommer sova I stan då jag börjar klockan åtta på fredag morgon. Måste komma ihåg arbetskläder till Stadshuset på fredag.

Idag har jag varit ledig. Har bara tagit det lugnt, gick en långpromenad med Malin och hennes hund. Skönt att få träffa henne och bara babbla om allt och ingentingLer med tungan ute Håller på att laga mat och ska sen iväg och simmaLer Ska bli skönt att röra lite andra muskler för en gångs skull..

 

Pussen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter