tisdag 5 oktober 2010

Godmorgon!

Varför är det så att tiden går långsammare på morgonen när man är ledig? Vaknade idag vid halv tio och tyckte att det var lite för tidigt att gå upp. Så jag låg och drog mig i sängen en stund vad som känndes som en timme, men när jag väl bestämde mig för att gå upp hade det bara gått tio minuter.
När man ska upp tidigt för att gå till jobbet, ja då går en timme jättefort helt plötsligt. Då känns det som att man har legat i tio minuter fast det har gått en timme. Hmm....

Nu sitter jag här med mitt kaffe iallafall. Ska snart göra mig iordning för att möta Jennifer i centrum =) För det är ju så att jag är faktist ledig idag! Så det blir till att träffa vänner och träna som står på migg schema idag!


Liten uppdate på datorn:
Den fungerar jättebra än så länge. Har varit mycket installationer de senaste dagarna som måste göras men annars är den bra! Jag är nöjd faktist =) Även fast det inte blev den jag ville ha från början. Men vi ska nog bli kompisar Dell och jag =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter