lördag 16 oktober 2010

Första gången på 2 år!

Hejsan!!

Igår kväll åkte jag ut till Utö för att hämta ett paket jag beställt. Träffade Malin på båten som jag inte träffat på 3 år. Pratade lite minnen och om hur mycket vi saknade hästarna. Vi bodde nämnligen i stallet när vi var yngre. Vi bestämde iallafall att vi skulle rida idag. Så det gjorde vi =) Det var så roligt! Har inte ridigt på två år. Det är sjukt att bara man hoppar upp i sadeln så kommer allting tillbaka! Kändes exakt som för 4 år sen. Så det ska vi göra om!

Jag fick rida Pamir. Sist jag såg honom var han grå och nu är han alldeles vit! Känns skumt när man tänker på dom på ett speciellt sett. 

Nu sitter jag och inte gör någonting. Om en timme går båten som ska ta mig hemmåt igen :) Blev en kort visit denna gång. men får bli en längre vid ett senare tillfälle!

Pussen! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter