torsdag 25 juni 2009

Cosmote!

Nu har man skaffat grekiskt telefonnummer. Det var en liten upplevelse.. Jag gick in på cosmote (motsvarigheten till comviq) och sa att jag ville ha ett kontantkort. han tog fram ett och det kostade 5 euro.. inte dumt.. sen sa han att man skulle gå till en butig och fylla på det.. Då jag frågade var och hur man gjorde. Han bara " det är ganska komplicerat faktist" haha.. Jag frågade om han inte kunde ladda det där på affären, då han kom på att han faktist kunde göra det.. så det gjorde han. sen ändrade han också så allt var på engelska istället för grekiska..

Så nu har jag ett grekiskt nummer. hehe

Idag har jag bara varit i skolan, har varit mulet hela dagen. Gick hem och pluggade en stund och snart ska vi gå och äta. Imorgon öppnar dom övervåningen på Uppstairs så det ska bli kul. På lördag åker jag och Maiken och Maria till Turkiet över dagen.. Det är bara 20 min från Kos. Sen på kvällen ska vi spela bowling med klassen och lärarna! Ska bli så roligt!!!!!!!
På söndag åker vi till Paradise beach och steeeker!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter