lördag 13 juni 2009

Framme på Kos!

Nu är jag på Kos. Kom igår kl sex men har inte haft tillgång till internet så skriver nu:)

Hela resan började väldigt dramatiskt.. Jag kom till Arlanda kl 5 och träffade där Jimmy och Martin som också ska vara med på kursen. När vi skulle checka in så hade jimmy sitt ena efternamn i passet men det andra på biljetten så dom sa att han inte fick åka och rev biljetten. Jimmy fick panik och vi visste inte vad vi skulle göra.. Till sist kom vi på att han kunde skaffa ett provisoriskt pass så när det var en och en halv timme kvar till planet skulle gå åkte han iväg till polisen som gav han ett provisoriskt pass..

Sen när vi kom till athen hade vi 40 minuter på oss att gå till andra gaten men vi var tvungna at checka in igen. Dom på arlanda hade sagt att vi skulle hämta väskorna och sen checka in i athen. Men väskorna kom inte. så när det var 20 min kvar sket vi i väskorna och hoppades på att dom åkte till kos ist.. Vi sprang till planet och när vi kom fram till kos så var våra väskor där som tur är!

Idag har vi solat och badat på stranden. Jag delar rum med tre andra tjejer. Johanna, Maiken och Marie.

Just nu sitter Jag och Johanna på ett svenskt café som heter Swedco och har ätit världens godaste glass och druckit frappé.. Ska snart gå och handla vatten och sen hem och göra oss iordning för utgång=)

1 kommentar:

  1. Hehe ojojoj vad stressigt det blev :P Men tur att det löste sig :D

    Jag vill också dra till Grekland, har inte varit där...än ;) Men om några timmar mönstrar jag på Birger Jarl för att köra Sthlm-Mariehamn t/r 30 gånger :P

    Ha det BÄST!! :D:D
    Kramis

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter